انجیر نارس

دوست ناکامل من باش

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳ ق.ظ

من آدم هایی را میخواهم که عین یک آینه، عین آب روانند. آدم هایی یکدست که میشود به "را"و "با" و "از" حرف هایشان هم اعتماد کرد. نمیگویم خوش وعده باشند نمیگویم مثل کوه باشند، میتوانند مثل من تنبلی کنند، گاهی زیادی شیطان شوند، گاهی خالی کنند و حتی زیر قولشان بزنند اما با همه کاستی ها، باطنشان مثل تنگ ماهی قرمزها شفاف باشد و خیالت آرام بگیرد که با یک اشرف مخلوقات جایزالخطای دیگر داری چای مینوشی و گپ میزنی. آنها که بجای چرخش زبان با قلبشان حرف میزند و در پس نگاهشان همان آدم آشنایی را میبینی که قبلا شناخته ای.

میدانی؟

اصلا؛

دلم برای اعتماد کردن،

برای خوشبین بودن تنگ شده.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۶
مهدیه نیک مهر

نظرات  (۳)

خیلی کمه تعداد این آدماها
ولی همه یکبار تجربش میکنن و بس.....موندشون بستگی داره باطن خودمون چقد شبیه تنگ ماهی قرمز باشه!!
پاسخ:
چه زاویه دید خوبیه تاحالا بهش فکر نکرده بودم.
معمولا این زاویه دید هیچوقت جدی گرفته نمیشه....
۲۱ دی ۹۷ ، ۱۷:۲۳ ساکولنت بهشتی
بازم زیبا وجالب...‌
همیشه دلم میخواست منم یکی از آدمایی که وصفشون کردی می بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی