انجیر نارس

دیروز

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰ ب.ظ

دیروز خیلی راحت‌تر و بهتر از اونی بود که اونقدر براش غصه خوردم. نه احساس تنهایی کردم، نه رو زدم، نه کسی اعصابم رو خرد کرد، نه توی کارم کم آوردم و کم گذاشتم و نه هیچکدوم دیگه از گمانه‌زنی‌هام.
دیروز فهمیدم خیلی از چیزایی که مدت‌ها بود تمرین کرده بودم رو یاد گرفتم. فقط هنوز خبر نداشتم که چه تغییرات و اصلاحاتی توی شخصیتم اتفاق افتاده‌.
خلاصه اومدم بگم اگه سختتونه، اگه حالتون خرابه، اگه ترسیدین و دوست دارین دو روز بمیرین تا بگذره این لحظه‌های سخت و بعدش مجددا زنده بشین، این دوتا مطلب آخر من رو بخونین شاید مرهم شد به دلتون، نشست به جونتون و گل‌گاو زبون شد به اعصابتون.
عرض دیگه‌ای نیست جز اینکه خسته‌م. خسته. دوست دارم بخوابم‌. طولانی مثل زیبای خفته. که من هنوز کار دارم و تا آخر هفته این روند پرفشار برقراره‌.
گنجشک لالا.
مهتاب لالا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴
مهدیه نیک مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی