انجیر نارس

قلب اضافه

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ب.ظ

دارم ذوب میشم از استرس. میدونین؟ اینجا نوشتنم توی این لحظه برای فرار از اضطرابه. اصلا برای فرار کردن از همه چیه. دارم موزیک گوش میدم. گوشامو حواسمو چشامو بستم از دنیای بیرون، دلم میخواد بخزم توی خودم که از همه جا امن‌تره. دلم میخواد بخوابم تا گذر زمان و نفهمم ولی وقتی بیدار شم میدونم میترسم از اینکه اینهمه وقت از دستم رفته، یدفه قلبم داغ میشه و همین یه تیکه ماهیچه‌ای که مایه‌ی زندگیمه میشه یه عضو اضافه توی بدنم که با بی‌قراریش عذابم میده.
تاحالا شده نتونین قلبتون و تاب بیارین؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۷
مهدیه نیک مهر

نظرات  (۳)

خیلی زیاد
آدمای احساسی بدبخت ترینن
پاسخ:
ولی خب بیشترین لذت‌ها رو هم میتونن ببرن
انگار روحت گناهکاره عذاب وجدان داره!!
پاسخ:
آره گاهی یکی از حالت‌هاش اینه
آره وقتی خیانت دیدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی